26 mars 2010

haft en ganska tråkig fredag! men jag har varit ledig, skönt.

dagen började med att jag vaknade vid 10-tiden av att jag hade kramp i vaden, AJ !
sedan lagade jag mannagrynsgröt till frukost. klädde på mig och gick ut en lång runda med Zingo. det var riktigt mysigt väder ute. hade bara ett tunt linne under skinnjackan och ändå blev jag varm, så jag gick i bara linne nästan hela promenaden! ja, jag hade byxor på mig också såklart. haha
vid 13-tiden körde jag till gymmet :) dock tråkigt själv men sånt är livet när alla jobbar.
kom hem, tog det lite lugnt och sedan duschade jag och stack till Burlövs Center för att byta mitt USB-minne som gått sönder. efter det gick jag såklart in och hälsade på Sofie på salongen :) sedan hängde jag med henne till systemet, tiger och tasty house så hon kunde handla en liten present. på vägen tillbaka till salongen gick vi in om JC för att jag skulle kolla på linnen där, och när vi kommer tillbaka till salongen och packat in presenten osv. så kommer Sofie på att hon tappat bort sin plånbok! så efter lite letande så sprang vi tillbaka till JC, frågade i kassan om dom hittat en svart plånbok och Javisst hade dom det. tur var väl det!!
sedan skulle Sofie skynda sig hem! och jag sprang in lite snabbt på coop och handlade lite gott.
kvällen har jag tillbringat med mina söta föräldrar! vi har tittat på Let´s Dance, intressant va? nej. inte alls enligt mig! och nu sitter jag här, och har väldigt tråkigt måste jag erkänna.

jag tycker inte alls att det känns som fredag idag, Theis borde ju ha varit här redan!
men han kommer ju som sagt inte förräns imorgonkväll. 1 dag kommer vi att ha med varandra, han åker hem igen på söndagkväll!

ska jobba imorgon med, 09.00 - 17.00! orkar inte, men sånt är livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0