25 mars 2010

för er som är intresserade, och för er som INTE är intresserade så har jag och min älskling Theis varit tillsammans  i 2 år och 8 måndader idag :) han är helt underbar! <3

har jobbat idag, 11.00 - 19.00! ganska jobbig tid eftersom det typ förstör hela dagen, men jaja. bra pengar i alla fall :)
imorgon är jag ledig! ska verkligen njuta av den dagen, för sen jobbar jag lördag, söndag, måndag, tisdag och onsdag! det blir inget Ballerup (velodrom VM) imorgon, blir alldels för dyrt. kommer gå på ca 500 kr sammanlagt och det har jag inte lust med.. det var 120 dkk i inträde och så typ lite mer än 200 sek för tågresorna dit och hem!
men det jättetrist, hade verkligen velat träffa Eddy och Adam från Nya Zealand! (träffade dem på UCI-lägert i Schweiz när jag var där i 5 veckor och tränade år 2007! jag och Eddy blev nästan bästa vänner där nere. har inte träffat honom sedan dess och kommer förmodligen aldrig träffa honom igen :( det är liksom andra sidan jordklotet, och eftersom han inte är BMXare så är det ju heller inte så att vi stötet ihop på tävlingar och så ju.
men det är väl sånt man får leva med! saknar verkligen Natasha som jag också träffade där nere, även hon från Nya Zealand!

när jag kom hem från jobbet körde jag sprinter :) härligt väder. hade bara underställ, t-shirt och tjocktröja! inte ens någon vindjacka, och jag frös inte över huvud taget !! våren är verkligen kommen.

anna hertzman - vägen ut, alltså jag har verkligen fastnat för den låten, så himla fin!
det är lite av den låttexten som står uppe i min header "men du får slå ihjäl mig först" och det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0