24 mars 2010

idag har jag jobbat! 10.00 - 17.00! jag var kassajour så tiden gick ganska snabbt. man blir ringd till kassorna när dom behöver hjälp :)
fick även 3 extratider idag! så jag ska jobba imorgon också, hihi. 11.00 - 19.00 i kassan :) sedan ska jag jobba på måndag och tisdag (och onsdag, men det är en schemalagd tid) nästa vecka också! wuhu. (och i helgen såklart).
så det blir mycket jobb nu. men det är bara bra! kommer ju få ta ledigt mycket i sommar, många helger som går bort pga. tävlingar.

ikväll har jag och Sofie varit uppe på BMX-banan och cyklat :) grinden var jättekonstig :S hackade och typ stannade till. gick i grinden 4 ggr pga det! haha..
och banan var fortfarande mjuk :( kändes som man körde och bromsade eller att man hade punka!
några veckor till och sen är banan förhoppningsvis hård. men det var i alla fall härligt att få cykla lite!
åker ju till Frankrike och ska tävla EM nästa vecka.. behöver verkligen MER cykling.

längtar efter min älskling! vill inte att han ska komma så sent som på lördagkväll :( vill ju att han ska komma på fredag! eller NU kanske?
aja, bättre med lördagkväll än inte alls. sedan åker jag ju till honom på torsdagförmiddag nästa vecka eftersom vi åker på torsdagen. förhoppningsvis får jag låna pappas firmabil så att jag slipper ta cykel, och alla tävlingsgrejor på tåget, gaaanska mycket! + vanlig packning också!

nu har jag, mamma och Sofie bokat in ett datum för ULLARED!!!! :) längesen vi var där nu ju.. november! haha
blir tisdagen den 13:e april :) då är ju sötaste Sofie ledig, eller ja, hon är ledig varje tisdag.
kommer bli jättekul som vanligt! får hoppas dom har fått in lite vår/sommarkläder. brukar dock hitta så mycket kläder där men något basic kan man ju säkert hitta :) längtar redan!

pussss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0