22 mars 2010

fixat ny design!
är egentligen inte helt nöjd med headern, men jag har liksom fick liksom inte fram någon kul idé!
så såhär fick det bli, lite nya färger ju. alltid trevligt!
vad tycker ni?

har varit på begravning idag, usch! det var riktigt jobbigt.
men det är ju begravningar! fast den var suuuperfin, verkligen.
har riktigt ont i huvudet, så jag tror faktiskt att jag snart ska gå och lägga mig, även om det inte riktigt är likt mig att sova vid denna tiden!

imorgon fyller min mamma 48 år :) <3

Sofie kommer hit imorgon vid 11-tiden! då ska vi köra och hämta Zingo på pappas jobb. 2 av hans kolleger passar honom eftersom begravningen var i Falkenberg så vi var borta från halv 12 - halv 8 !
sen ska vi nog köra och köpa flyttkartonger till Sofie :) hon får sin lägenhet nästa vecka! sedan blir det nog lite fika här hemma med henne och mamma innan jag ska jobba, 14.45 - 20.00!

hör nog av mig mer här imorgon.
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0