21 mars 2010

jag undrar ofta hur många det är som läser min blogg :o hade varit roligt att veta!
tror inte det är mer än 3 st men ändå! haha, ni kan väl kommentera så jag vet hur många ungefär? :) <3

vid 22.00 kom jag hem från DK, från min älskling <3 åkte till honom i fredags, var där kl 15.14!
denna helgen (precis som alla andra) har gått snabbt :(
i fredags mös vi en massa <3 såg Luftslottet som sprängdes på kvällen och åt popcorn, mums!
igår (lördag) skulle det vara arbetsdag på Köges bmxbana. när vi vaknade (för sent) såg vi att det regnade, dagen började alltså inte bra. men vi hämtade upp svärmor och tog oss dit! blev inte ett skit gjort på banan tyvärr. det var så mjukt och lerigt så om maskinen hade kört på banan hade han förstört den fullständigt.
när vi begav oss där ifrån åkte vi till älsklingens bror Tim, sambo Helene och dotter Carla :) stannade där ett par timmar, leriga och danna!
somnade både på vägen dit till dom och sedan när vi åkte hem! haha, supertrött.
på kvällen såg vi första delen av Män som hatar kvinnor på TV, har ju dock den på film redan men det fanns inget bättre liksom.
idag skulle vi egentligen varit i Köge men bestämde igår innan vi körde från banan att det inte var lönt att vi körde hela vägen dit (typ 4 mil) eftersom vi ändå inte hade någonting och göra där när vi inte kunde bygga bana..
tog tåget från Sorö kl 20.00. jag och Theis kommer inte ses förräns lördag-kväll! :( dom ska ha arbetsdag i Köge igen eftersom dom inte fick något gjort i helgen. och så ska jag jobba på söndag så vi kommer typ ha knappt 1 dag med varandra innan han åker igen :'( hatar det. och jag saknar han så mycket redan.

imorgon ska jag på begravning, usch :( den ska vara uppe i Falkenberg, jag, mamma och pappa ska dit!
så jag kommer vara borta typ hela dagen. den börjar 14.00 och det tar ju typ 2 timmar och köra dit. sedan efter begravningen är det mat och sånt, så vi är väl hemma i Malmö igen vid 20.00 skulle jag tro.

EM 1 & 2 närmar sig verkligen. ska bli kul :) även om jag inte hunnit cykla någonting innan.. riktigt tradigt!
åker den 1 april.

på tisdag fyller min älskade mamma år :) <3
och idag fyller mitt ena kusinbarn år, grattis Andreas! <3

tack för mig!
kom ihåg och kommentera nu så jag vet hur många som läser, TACK kära ni :)

pussssss

Kommentarer
Postat av: fiiij

jag läser såklart hjärtat <3

2010-03-22 @ 02:29:38
Postat av: emelie j

jag läser den då och då :)<3

2010-03-23 @ 19:33:12
Postat av: Vivi

Alltså,.. jag läser din om du läser min, deal? ;) <3

2010-03-29 @ 21:55:42
URL: http://missveronicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0