woop woop

Ulliz hämtade upp mig igår och så körde vi till Hemmakväll vid värnhem och hyrde filmer, 3 st faktiskt.
det blev Avatar, Bröllopsfotografen och En sommar med Göran.
när vi kom hem till henne efter började vi med att se Avatar, riktigt bra :) ingen av oss hade sett den innan, har liksom inte blivit av riktigt. när den var slut vid 23.30 satte vi på Bröllopsfotografen, men vi orkade inte kolla på hela, den var ganska dryg.
Ulliz var snäll och körde mig hem vid 00.30 :) tog med mig En sommar med Göran hem eftersom Ulliz redan sett den. har precis tittat klart på den, den var rolig! haha

idag ska morfar ha 80års fest. ska dit kl 17 och kommer väl hem någon gång sent ikväll!
hoppas dock inte det blir allt för sent med tanke på att vi ska upp väldigt tidigt imorgonbitti för att köra till Sorö där det är tävling! Landspokalen 6! idag är där också tävlingen, deltävling 5, men pga festen kan jag inte vara med. morfar har redan flyttat datumet en gång, skulle egentligen haft festen förra helgen då han fyllde 80!

önskar min älskade Theis lycka till på tävlingen idag! <3

sitter här hemma helt ensam. eller jag har ju Zingo och alla katterna, men wow. pappa är uppe på bmxbanan och mamma är och hjälper till hos morfar och fixar inför festen.
jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig idag, får se vad som kan hittas i garderoben!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0