sugen på en iphone

denna dagen har varit riktigt lugn måste jag säga. är supertrött och har faktiskt spenderat mest tid här framför datorn, dock inte så mycket uppdatering för det? :o
men vad spelar det för roll om jag bara suttit här? vädert har ju ändå varit riktigt pissigt idag, regn regn regn!
efter maten åkte jag, mamma & pappa till media markt där vi skulle köpa present till morfar. han fyllde 80 år i fredags och han ska ha 80års fest på lördag.
efter att vi varit på media markt körde vi till mobilia där jag skulle in i teliabutiken! jag är ju så fruktansvärt sugen på att köpa en iphone, eller ja, med abonnemang så dvs. med avbetalning! vi kom dit vid 19.35 och dom stängde ju klockan 20! jag hade nr 209 och när vi kom in var dom på 200, och när klockan var 19.55 var dom på nr 206 typ. det tog riktigt lång tid där inne med andra ord, så det blev ingen iphone idag inte! men det kanske är bra det? ännu mer tid att tänka över det. det hände så plötsligt idag,. haha
börjar funderar lite över att man kanske ska vänta och se hur mycket den nya Iphone 4 kommer kosta nu när den kommer ut nu i juli, och hur mycket 3gs'en(den jag vill ja) kommer sjunka i pris. kanske värt att vänta en månad? surt bara om den inte sjunker så mycket.. vill ju väldigt gärna ha den nu!
och Theis är stensäker på att jag kommer köpa den denna veckan.
jag var ju också väldigt nära på det idag, hade det bara gått lite snabbare inne i teliabutiken så..

nå, imorgon ska jag jobba. 09.00 - 15.00 i fisken. känns som det är evigheter sedan jag öppnade där!
sedan klockan 16.00 ska jag till optikern testa linser för sista gången förhoppningsvis. funkar inte som jag ska prova imorgon så ger jag upp! 3:e paret jag testar!

nu ska jag alldeles strax sova.
godnatt och dröm sött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0