sämsta dagen på länge..

morfars 80års fest igår var trevlig, kom hem i god tid så jag gick och la mig lite innan 00! skönt.
kunde dock inte sova. medans jag låg och läste kände jag hur det var krig inuti min mage! fick skitont och mådde riktigt riktigt illa.. men som tur var kräktes jag aldrig!

imorse när jag vaknade var det bättre.. men illamåendet, yrsel, magont och RYGGONT kom igen under dagen i Sorö på tävlingen. har aldrig i hela mitt liv cyklat så dåligt som idag! och jag var så fruktansvärt besviken på mig själv trots att jag vet anledningen till att jag körde dåligt.. jag blev 6:a i finalen! fyfan.
känns som jag vill gå och sova och vakna upp nästa år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0