massor med bmx!

jag har haft en superbra och rolig helg tillsammans med min älskling :)
det har blivit väldigt mycket bmxande, BRA bmxande!

tog tåget till Höje Taastrup i fredags där älskade Theis hämtade mig :) sedan körde vi till Köge och tränade i ett par timmar. riktigt bra träning med bra väder! Kenny var också där och tränade med oss. jag fick hoppat en hel del vilket jag är väldigt nöjd med.
vi kom hem vid 19.40 och så stack vi bort till svärmor där vi åt middag och GOD glass från godaste glass-stället i Sorö. spenderade ett par timmar hemma hos henne. vad hemma vid midnatt. trevlig kväll!

igår (lördag) vaknade vi vid 10-tiden. vid 11-tiden körde vi till Hedehusene där vi mötte upp Christian. ännu mer bmxträning. det blev lite hoppande, och en hel del startträning! kändes bra. försökte ändra lite på min startteknik till det bättre vilket vi lyckades med, hoppas jag i alla fall! återstår att se på tisdag om jag kan "föra över" det till en annan grind..
efter ett par timmars bmxande i Hedehusene körde vi hem till Christian för att han skulle hämta pengar. sedan körde vi till ett köpcentrum vid namn city 2 för att Christian skulle köpa ett presentkort på H&M till sin brorsdotter. sedan körde vi vidare till Ölstykke, till ännu en bmxbana. där tränade vi också ett par timmar. mycket bra dag!
var hemma igen vid halv 9 på kvällen. då stod middagen färdig på köksbordet!


en bild från Ölstykke med banan i bakgrunden. jag, älsklingen och Christian!

idag vaknade vi lite sent, halv 12!
såg ett One Tree Hill avsnitt och sedan cyklade vi bort till bmxbanan i Sorö. blev ett pra timmars bmxträning idag också! riktigt bra träning idag också, jag har verkligen kommit igång med hoppandet nu känns det som. ska bara fortsätta och fortsätta!
här kommer en film från idag i Sorö:


en film från när vi tränade i Sorö idag.
jag hoppar lite på 4:e rakan, riktigt nöjd :)

när vi kom hem från banan blev det bara en massa mys <3
tog tåget hem vid 20.00! trist :/ men sånt är livet.
ska jobba på pappas jobb denna veckan.
på fredag åker vi upp till Kungsbacka där det ska hållas SVENSKA MÄSTERSKAPEN i helgen. älskligen ska såklart med!
hoppas på att vi får hem vår nya husbil som vi köpt innan helgen så vi kan åka med den. för vi har nämligen planerat att vi ska köra direkt från SM upp till EM-finalen i Norge som är helgen efter, dvs om 2 veckor.
om vi inte får hem den kör vi kanske hem och hämtar den om vi får reda på att den är klar för leverans!
jag är i alla fall övertygad om att det kommer bli en mysig vecka med älsklingen <3

nu ska jag stänga ner här och gå till sängs. ska ju som sagt jobba imorgon så det blir upp tidigt och en lång dag på pappas jobb. 07.30 - 16.00!

godnatt och dröm sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0