landslaget!

fick precis ett samtal från vår landslagsledare inom bmxen! han ringde för att berätta att jag blivit uttagen till landslaget för tävlingen nu i Holland. eftersom vi inte har ett riktigt landslag i sverige ännu så blir olika cyklister uttagna för olika tävlingar! denna gången är jag en av dom :) skoj!!
han hade tydligen skickat mail till mig om det och det var till min gamla thispink mail, och jag har inte fått någonting.. pga viruset antar jag! hade heller inte fått mail från Theis mamma, hon hade också skickat något till mig.

har börjat packa lite nu och lagt fram kläder på sängen.
funderar på om man skulle gå ut och lägga sig och sola en stund! man måste ju ta vara på solen när den väl är här.
det ska bli fint väder i Holland också, dock finns där inte så mycket tid för solning ;)
på söndag blir det konstigt väder där, 26 grader och regn? hahaha.. jaja kan ju vara svalkande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0