inte ett moln så långt ögat kan nå

så himla härligt väder det har varit idag!
trist att man jobbat, men jag har faktiskt varit ute hela dagen ;) tur man inte jobbar på maxi denna veckan, där kan man inte riktigt njuta av vädert samtidigt som man jobbar.

idag på pappas jobb körde jag fast med trucken ute på deras gård. där är en hel del singel, alltså småsten, alldeles för mycket säger dom själv! därav är det lätt att köra fast vilket jag gjorde idag, klumpiga Caroline!
det tog oss 1 timme att gräva loss trucken.. haha!! vi fick lyfta den och lägga stenar och sånt under hjulen. efter många försök med olika saker lyckades vi äntligen!förhoppningsvis har jag väl lärt mig av detta misstaget och ska inte göra om det igen.
imorgon ska vi ut och montera sten på någon kyrkogård :)

när jag kom hem från jobbet idag så bytade jag direkt om till bikini och tog ett dopp i poolen! så himla skönt. låg där i det svalkande vattnet en stund!
sedan var det middagsdags och efter det följde jag med pappa upp till banan och tränade nybörjana till kl 20.00! mamma hämtade mig där och så körde vi in till stan och hämtade ut biobiljetterna till onsdag, ECLIPSE med Sofie!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0