godmorgon!

jag vaknade vid halv 10 av mitt alarm, men snoozade till lite över 10. skönt!
gick ner och åt frukost och sedan ringde jag och bokade tid till naprapaten. så jag ska dit imorgon för min rygg dödar mig snart!
ringde även och avbokade tiden som jag hade hos optikern eftersom jag har provat linser, 3 paret nu som inte funkar. så jag ringde och sa att vi skiter i det och att det inte känns lönt att försöka mer :P mina ögon fixar det tydligen inte!
har precis suttit där nere och spelat det nya super mario, galaxy 2! mamma älskar mario (jag med) så hon köpte det i fredags när spelet kom ut, hihi.

det verkar som det är gaanska varmt ute, men det är molnigt :/ hade varit skönt om man kunnat sola lite! men det verkar inte som det!

ska fixa pass med mamma senare tror jag eftersom mitt går ut den här månaden! men sist jag skulle göra det var det pass-stopp eller vad dom kallade det. datorerna hos passpolisen hade lagt ner både här och i Trelleborg.
ikväll tror jag det är nybörjartävling på banan så jag antar att jag ska upp där och hjälpa till. bara vädert håller sig så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0