fullspeckad dag!

jobbade från 7 till 12 idag. väldigt skönt pass, trots att man börjar tidigt! men man slutar ju tidigt också :D
när jag kom hem tog jag det lugnt. sedan vid 14 körde jag och mamma till naprapaten. shit vad min rygg knakade, mycket mer än vanligt! hoppas det blir bättre nu. jag var redigt sned sa han, men lite mongo måste man ju vara? haha. nejdå, han rättade till då, så nu ska det tränas magövningar för jag är alldeles för svag i magen säger han. dock visste jag det redan, men sååå svag trodde jag faktiskt inte!

efter vi varit hos ryggknäckaren körde vi till länsstyrelsen för att fixa pass till mig. där var mycket folk!
vi fick kölapp nr. 286 och när vi kom var dom på nr. 255!! haha. och efter att vi suttit där en kvart hade dom bara kommit till 256! riktigt drygt. men efter ett tag öppnade dom fler luckor så det tog trots allt bara 1 timme :)

kom hem och pappa lagade pannkakor som bara blev kladdiga, så kan det gå ibland.
sen hämtade Vivi mig :) vi körde in till lilla glassfabriken, gamla lejonet & björnen och åt glass. så himla gott!
efter det körde vi ut till bo01 och gick lite där. satte oss på trädäcket och snackade :) var där ute i en timme. så himla härligt, nästan inga moln på himeln. vi bara njöt och snackade! sånt måste också göras.
sedan körde vi hem och gick en runda här i husie/kvarnby, tog med Zingo. sedan körde hon hem efter att vi stått och snackat lite också, trevligt <3



min fina vän Vivi ute på bo01 :)



hade bara min lilla kompaktkamera med mig :(
om jag hade vetat att vi skulle ut till bo01 hade jag såklart tagit med min systemkamera,
men det blev ju som en liten trevlig impulsgrej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0