p!nk !!!

jag och älsklingen har haft en underbar vecka. i måndags körde vi till Bjerringbro där vi hyrt en liten stuga på Bamsebo camping. vi har kört runt till olika banor på Jylland och tränat, riktigt skoj.
vi åkte hem igår, lite tidigare än förväntat eftersom sista banan vi skulle till på vägen hem var inhängnad :( men vi körde till Sorö och tränade där istället och åt middag hemma hos Theis innan vi körde vidare mot Malmö.

anledningen till att jag är såhär tidigt uppe är för att jag ska till GÖTEBORG idag! ska se P!NK på Ullevi tillsammans med Sofie :D kommer bli riktigt jäkla skoj, det är jag övertygad om!
Good Charlotte och Takida ska vara förband. och för er som känner mig väl vet att jag för några år sedan avgudade Good Charlotte. nåja, planscherna som jag hade av dom över hela mitt rum är i alla fall nedplockade!
kommer hem sent inatt, hör av mig imorgon!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0