hur blev det med fikan egentligen?

gick upp lite i 10 idag och åt frukost. sedan vid 11 tiden stack jag ut och körde sprinter. härligt.
ikväll blir det bmxbanan, wuuuhu.

det är lagom tråkigt väder idag vilket är synd eftersom det är varmt!
ett tag regnade det ju också, men det varade inte så länge som tur var :)
jag hade gäärna legat och stekt ute i trädgården idag, bara solen varit framme.

jag har plockat fram fika till mig och mamma. kokt ägg och kokt kaffe till henne, men såklart ringer det precis när jag är färdig! än så länge har hon pratat i 25 min..
nåja, efter vi har fikat, när det nu blir, ska jag duscha av mig och sen köra bort till Intersport. ska köpa en t-shirt till min svärfar som fyllde år igår! grattis till honom :)

nu låter det som om mamma håller på att avsluta samtalet!
hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0