helvetes jävla norge..

liseberg blev inte så roligt som jag trodde. eller jo, klart det var roligt och trevligt, men min kära pojkvän är väldigt mesig vad det gäller karuseller. så han åkte ingenting, eller jo nu ska jag inte överdriva. han åkte faktiskt lisebergsbanan, flumride och kållerado. wow!
jag och pappa åkte i stort sett allt. läskigast var uppswinget!
Theis vann däremot en massa godis, 7 kg. 3 kg bilar, 2 kg toblerone och 2 kg marabou-choklad!

nu har vi äntligen kommit fram till Sandnes i Norge. eller ja, för ca 2 timmar sedan!
vädert suger, det har regnat nästan konstant sedan vi kom hit, greeaaat. kollade vädert innan också, regn regn regn hela veckan och helgen! usch..
vi körde 45 mil på 9 timmar, jävla Norge och deras vägar. undrar egentligen vad vi gör här? haha.. vi bara klagar..
sist vi var i Norge, här på västkusten, klagade vi också bara och vi sa att vi ALDRIG MER skulle köra bil här igen. skulle vi hit så skulle vi flyga, men likväl sitter vi här i vår gamla husbil (har ju köpt en ny, 2,5 m längre, som vi inte har fått ännu för den var inte leveransklar i fredags när vi åkte från Malmö).

på vägen från GBG och hit stannade vi till i Moss och testade deras nya bmxbana där NM ska gå i augusti.
väldigt spetsig bana, beskrivet med väldigt snälla ord!
har även varit förbi och tittat på EM-banan här i Sandnes, väldigt spetsig den också! :( men sånt är livet.

en rolig nyhet är att jag blivit uttagen till landslaget för tävlingen nu i helgen. spännande!
imorgon blir det träning på banan, hoppas på bättre väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0