början på en förkyldning?

hoppas INTE det, eftersom det är SM i helgen..
kände redan igår att jag skulle få ont i min hals, den kändes liksom konstig och torr.
och jo, helt rätt. imorse när jag vaknade kunde jag knappt svälja!
helt sjukt att det kan komma så över en natt bara. hoppas i alla fall att det inte blir värre!

gick och la mig direkt när jag kom hem från bion igår. blev ju ganska sent och jag skulle upp kl 6 imorse!
men filmen var SJUKT JÄVLA BRA alltså! vill se den igen. åh. längtar tills den kommer på DVD ;D

idag slutade jag vid 12-tiden på pappas jobb, inte så mycket mer där och göra för mig. mamma hämtade mig :) vi körde till Märkes-outlet för att kolla flip flop till mig. men hittade inga. körde vidare till Burlövs Center! mamma skulle egentligen bara till apoteket men sen blev där lite övrig shopping också, som vanligt.
ett par nya capri-shors, ett linne, ett par skor, en klänning! uuups?
sedan när vi körde hem efter någon timme stannade vi till på Intersport på ST Bernstorp och där hittade jag ett par flipflop, och även ett par gymbyxor!
sedan körde vi hem..

jag la mig i soffan direkt för jag var riktigt trött. känner mig helt hängig i kroppen :/
så jag ska inte träna idag.

nu ska jag gå igång med att packa. har inte packat någonting ännu nämligen!
åker ju till SM imorgon sedan direkt upp till Norge till EM-finalen. så vi stannar på lite semester emellan, bl.a Liseberg på måndag!! :)
kommer alltså hem nästa helg, söndagnatt/måndagmorgon?! 11-12 juli..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0