6 januari 2010

det blev en ny header snabbt ;D haha. satt och pillade med den inatt i Photoshop, gick och lade mig kl 3, inte alls bra ;D
och texten i headern känns sjukt fjantig men jag har verkligen ingen fantasi och vet inte var jag ska få inspiration, så jag bara skrev något för att fylla ut liksom!
aja, söt blev den ändå.

kom precis hem från gymmet med pappa. innan det var vi på Jysk och jag köpte nytt täcke + kudde :) kommer sova sååååå gott, längtar, haha!

kl halv 11 kom Sofie hit med frukostbullar, och så åt vi :) sedan spelade vi super mario bros en stund, haha, skitball. vid 12.45 körde hon hem för att gå ut med hunden Nelle och sedan åka och jobba!

snart kommer morfar och ska äta här. det blir någon lammgryta! mamma och pappa älskar grekisk mat sedan dom var där i september. typ alltid fetaost och grejor nu! tokiga

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0