31 januari 2010

sista dagen på första månaden! helt otroligt vad tiden bara rinner iväg!

ikväll åkte min älskling hem! :( jag jobbade igår och idag! stressigt igår som vanligt och idag var det rätt chill. slutade ju 13.00 så hade ändå det mesta av dagen med Theis :) hade ändå sovit fram tills dess annars, haha!

det snöar bara mer och mer, jäääkla skit !
det här med bmx-träning blir det verkligen inte mycket av denna vintern! :/ vill ju bara cykla på banan!
förra vintern kunde vi cykla nästan hela tiden vilket var asnice. och dom säger ju att det ska komma ÄNNU MER snö också, typ imorgon och på tisdag, och kanske onsdag till och med?? :o 

jobbar inte förräns på torsdag, så jag är ledig 3 dagar nu! sedan efter begravningen (min farfars fru) på fredag åker jag till älskligen, och det kommer bli ett jobbigt farväl på söndag.. kommer inte ses på 2 veckor sen, för han kan inte komma hit helgen efter där! :'( hatar det. men det är sånt man får ta med långdistans-förhållanden.

imorgon blir det body combat med Sofie :) kommer bli ballt somfan! en kampsports-blandning typ! och jag är säker på att det kommer se hur roligt ut som helst när jag står där och slår och sparkar, men det är nog värt att testa ändå :) och jag är säker på att jag kommer ha träningsvärk veckan ut sen typ, haha :D härligt!

på tisdag är Sofie ledig (jag också somsagt), och då blir det träning, singstar & guitar hero :) kommer bli lika kul som vanligt ! <3 längtar. du är underbar!

köpte något "mirakel kit" till naglarna idag, typ rengöring och olja för naglarna och nagelbanden, och nagelbands-kräm + handkräm, och nagelborste, nagelfil och någon pinne man ska trycka ner nagelbanden med!
hoppas att det hjälper mina naglar :) dom är så mjuka!

nu tog fantasin slut, kommer inte på mer och skriva!
ha det bra :)

pusss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0