28 januari 2010


uppdatering:

träffade som sagt Fille idag :) det var väldigt skoj! mycket att snacka om ju eftersom det var längesen vi träffades :P vi spelade bl.a något Zombie-spel på hans x-box 360! det var läskigt och jag var väldigt dålig, men det var faktiskt första gången så det är OK! haha åkte dit vid halv 3 och blev hämtad av pappsen vid 6-tiden!

när jag kom hem från Fille åt jag och sedan har jag i stort sett bara spenderat tiden här framför datorn med undantag träning! cyklade på konditionscykeln medans American Pie The Wedding gick på TV!
sedan har jag såklart snackat med min underbara älskling på skype :) hihi

har precis fixat lite med designen här på bloggen! eller det enda jag har gjort är att jag har lagt till en liten info-box till höger! tog hur lång tid som helst att skriva innehållet, visste varken vad eller hur jag skulle skriva ;) men sådär blev i alla fall resultatet och så får det vara ett tag i alla fall!

___________________________________________________________________

ja, det blev som jag skrev i förra inlägget! mer snö kom igår, och inte lite.
jag jobbade 14.00 - 22.15, och man kan ju säga att det var väääldigt lugnt. antagligen ingen som vågade ge sig ut i ovädert :P haha!

satt och fixade med Emelies blogg igårkväll, och sedan helt plötsligt loggades jag ut och kunde inte komma in igen för jag glömde lösenordet :P så där försvann allt jag gjort, för inte hade jag sparat :) haha

sedan imorgon, förhoppningsvis runt 13-tiden så kommer min älskling hit :) <3 längtar!

på måndag blir det bodycombat med Sofie, shit vad jag kommer ha träningsvärk efter, det är jag stensäker på :P
sen blir det nog gym med henne tisdag och onsdag :)

nu ska jag träffa Fillepille! det var längesedan! :D

pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0