24 januari 2010

just nu sitter jag i Sorø hos ælsklingen :) <3
jag kom hit i torsdagskvæll och åker hem imorgonkvæll.

igår kom bmxarna från malmø, + 2 från Lerum, och hæmtade oss hær och så begav vi oss till Skanderborg før att ha en liten bmxhelg dær i deras nya inomhushall. ingen av oss har ju cyklat på ett par månader, så visst var vi ringrostiga men det gick ju bra. men det hade førstås inte gjort något ifall det var liiiiite varmare inne i hallen, det var minusgrader dær, med tanke på att vårt vatten frøs till is om man inte rørde det på tillræckligt længe :P
men høll man bara igång och cyklade så var det inte så farligt :) och KUL var det att komma igång lite med bmxandet igen. hoppas bara att snøn førsvinner snarast møjligt så att vi kan bmxa hær hemma också.. før man kan ju inte åka till Skanderborg varje helg, det ær ju inte direkt gratis! :P
jag och Theis delade rum med Sofie och Bjørn. vi låg typ och skrattade halva natten! det var ett under att vi inte væckte någon annan, men ingen av oss var trøtta! haha.

just nu ær Theis inne och gør lite te till oss, och så ska vi poppa popcorn och sætta på en film :)
sen ska vi sova eftersom Theis ska upp i skolan imorgon!

jag fotade tyværr inte något dær eftersom jag cyklade. hade dock kameran med men det blev inget med det :)
men vafan, bættre att cykla så man ær redo infør kommande sæsong, om man någonsin kan bli det? :O

puss på er.
godnatt och drøm søtt nær den tiden kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0