19 januari 2010

idag jobbade jag 14.00 - 19.00 i förbutiken, skojsigt!
imorgon ska jobbar jag stängning i fisken, dvs. 14.45 - 20.00! sedan kommer Sofie och hämtar mig på jobbet och så sticker vi direkt till gymmet :) det ska bli kul.

på torsdag jobbar jag 09.00 - 15.00. sedan ska jag direkt hem och äta lite och träna, och så fort som möjligt åka till Theis :) tror dock jag kommer komma dit vid 20.00! men sen är han ledig på fredag vilket är supernice :) <3

i helgen ska vi till Skanderborg-hallen. inomhus bmx-bana :D ska dit med klubben!
längtar verkligen efter att cykla bmx igen, så länge sen. det bara snöar och snöar, så onödigt!
så vi ska vara där över helgen, eller.. dom kommer och hämtar oss i Sorö på lördag förmiddag och så ska vi sova i Skanderborg lördag-söndag, på ett vandrarhem. sedan får jag se om jag stannar i Sorö efter det eller om jag åker hem på söndag, men det blir så tiiiidigt :( får se hur det blir!

hade tänk att ladda upp ett par bilder till från promenaden i Sorö med Joy!
här har vi några:


ett hål i isen där ankorna kunde bada


igen..


en brygga!

det var alla bilder jag tänkte lägga upp! hoppas ni gillar dom :)

nu ska jag ner och göra varma mackor, superduper hungrig!

pusss på er söta vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0