11 januari 2010

hær sitter jag, i danmark, Sorø. hos min ælskade :) just nu sitter han och gør læxa så då passade jag på att ægna lite tid åt min kæra blogg, haha!

i fredags jobbade jag till 15.00 och sedan cyklade jag hem och åt.
kl 16.31 hoppade jag på tåget till Køpenhamn, och sedan 17.30 på tåget till Sorø. 18.14 var tåget framme och dær stod min Theis :) <3
nær vi kom hem till honom åt vi och hade lite julafton med Leif (sværfar), fick julklapp av honom och han av oss. vi fick 1000 dkk var, så snællt :) vi gav honom ett set bestick och ett par grillvantar, eller vad man nu kallar dom. sånna man har nær man ska ta varma saker ur ugnen?
sedan tittade vi på Spiderman 1 inne på deras nya LED TV, 46". ohyeeeah! efter det blev det bara lite mys.

i lørdags åkte vi (jag, Theis och Oliver) till Slagelse så vi kunde spendera våra presentkort vi fått i julklapp. jag på H&M, 350 kr och Theis på TP Musik (dvd-cd, osv. affær), 150 kr. efter många rundor inne på H&M hittade jag något jag kunde tænka mig. en t-shirt, ett par jeans från BARNAVDELNINGEN :o storlek 170! haha, trodde aldrig jag skulle komma i dom, och inte Theis heller ;) och så ett par 3-pack hello kitty strumpor. Theis køpte Transformers Movie Collection (1:an och 2:an). sedan køpte han æven Ice Age 3, skitball :D rekommenderar den! jag køpte førresten æven Pink's nya album och ett med Michael Jackson! <3
nær vi gått runt och lallat lite i Slagelse kørde vi till Jem&Fix, och så sprang Theis in (7 min innan dom stængde) och køpte en ny lampa till hans rum.
sedan kørde vi hem. ca 18.00 åt vi och senare kom Oliver hit och så såg vi Ice Age 3 och Transformers 2, vad den nu heter. har næmligen redan sett 1:an så den sket vi i ;) vid halv 2-tiden kørde Oliver hem och jag och Theis gick och la oss.

igår (søndag) skulle vi ha en heldag hemma hos Joy (sværmor). skulle egentligen varit uppe hos henne kl 10.00 før att æta frukost, men vi sov lite før længe så vi var nog inte dær førræns klockan var 11, eller nog lite i 11. men sedan blev det lite frukost, och så satte vi upp hyllor(mest Theis) och en stor spegel i hennes lægenhet. stannade dær hela dagen, åt middag dær och sedan møs vi lite med chips och dippa på kvællen :) åkte hem vid 22.00 eftersom Theis skulle till skolan idag. kom hem och la oss i sængen och fortsatte titta på Honey som vi påbørjat att se hos Joy. och så børjade vi kolla på något på discovery. somnade! ;)

imorse kl 05.00 vaknade jag av att TV:n fortfarande var på, knuffa på Theis och bad honom stænga av den, jag orkade inte. hade ændå sæker væckt honom om jag skulle klættrat øver honom før att nå fjærrkontrollen. sedan vid 06.30 vaknade jag igen av att han skulle upp.
jag vaknade sedan kl 09.00, snoozade till 09.30! duschade, åt frukost och sedan kom Joy hit och så gick vi en lång runda med Enzo :) gick bl.a ut på isen på Sorø's sjø, mysigt. hade kameran med mig så det blev några bilder, har inte lagt in dom ænnu så vi får se ifall jag laddar upp några hær nær jag kommit hem och lagt in dom på min dator och kollat igenom dom :) hoppas dær blev någon fin i alla fall!
nær ælsklingen kom hem kl 14.30 stack vi direkt till gymmet och trænade. hem och lagade tacos och kørde sedan ut dær Theis och hans band repar. var dær i 3 timmar, och nu sitter jag hær :) tjohej.

imorgon ska jag till Slagelse med Joy, medans Theis ær i skolan. sedan hæmtar han oss dær nær han slutat, ca 14.00! sedan ska jag och Theis nog ut och gå en runda, så jag kan fotografera lite till :) hihi på onsdag åker jag hem, på kvællen.

jobb torsdag; 09.00 - 15.00 
        fredaag; 15.00 - 22.15 
        lørdag; 09.00 - 17.00

jag tycker att snøn ska førsvinna så att man kan cykla!!!!!!!!

puss på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0