4 februari 2010

idag har jag jobbat :) 09.00 - 15.00! och jag fick 3 extratider till nästa vecka, wuhu. så nu jobbar jag tisdag - lördag :) härligt med lite pengar!

ikväll har jag varit och tränat med Sofie och Malin! body balance. det var konstigt, jag fattade inte tror jag, för jag blev varken trött eller svettig? medans dom andra svettades och är trötta i kroppen. jag måste ju ha gjort något helt tokigt! haha. men det var inte riktigt något för mig det där, body pump var mer min smak :)

imorgon blir det begravning kl 14.00! innan det ska jag förhoppningsvis till gymmet, och så sticker jag till älsklingen direkt efter! kommer hem på söndagkväll! och sen på måndag är det årsmöte med klubben (Malmö BMX Racing) <3

jag måste verkligen börja packa, eller verkligen och verkligen! men snart är det ju sent.

jag köpte förresten en ny kamera igår! bara en liten kompaktkamera :P ska såklart INTE göra mig av med min systemkamera, i love it, men den är stor och klumpig och jag orkar inte ha med den typ om man ska till stan, men ändå vill man ju kanske ta bilder? så min systemkamera ska jag ha kvar till seriösa bilder, och sedan den lilla kameran till att ha med sig överallt. köpte en Olympus mju 7030! typ helt ny modell. den är helt ok, duger till det jag ska ha det till, skojbilder bara.

JAG VILL CYKLA!

pussssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0