3 februari 2010

haha! var inte trött inatt och hade tråkigt. plockade fram min gamla gamla kamera, den första jag hade.
där låg bilder från 2007 som jag inte lagt in på datorn! hahaha :D söttt!

här har vi en av dom:

haha, så söt jag var :)

sedan har vi en som jag tog inatt ;D

:)

vad tycker ni, nu eller då? :)

snart ska jag träna! det blir kondition på cyklen där nere i vardagsrummet.
när mamma slutat kl 17 ska vi kanske iväg till mediamark och kolla på en liten digitalkamera. jag vill ha en liten som man kan ha med sig överallt. ska såklart INTE sälja min underbara systemkamera men den är så stor och klumpig och ska man till stan eller något och vill ha kamera med så är det ju inte precis så att man tar med den i handväskan liksom :P
den kommer jag fortfarande ha kvar när jag ska ta foto seriöst :) för jag älskar den och är supernöjd med den. fast skulle dock vilja ha ett nytt objektiv till den!

när Sofie har slutat kl 18 så kommer hon och hämtar mig och så ska vi till gymmet och träna :) <3

imorgon blir det jobb 09.00 - 15.00 och på kvällen blir det body balance med Sofie och Malin!

på fredag blir det begravning för farfars fru (plastfarmor om man kan kalla det så) och efter det tar jag tåget över till älskligen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0