25 februari 2010

grattis till mig och Theis som har varit tillsammans i 31 månader idag, eller 2 år och 7 månader om man hellre vill säga det :) <3

idag var jag hos Sofie i hennes salong, hon fixade mitt hår! :) vi började vid 18-tiden och var färdiga lite efter 21! haha, det tog lång tid. det blev svart hår med bruna och lila/rosa slingor :) och lite klippning såklart!
ska nog fixa lite till på tisdag! för vi la inte slingor på det översta lagert hår, och jag tycker det känns lite granna tomt, men jag är supernöjd i övrigt. hon är så duktig :) så vi får hoppas att det blir ännu bättre med det så att jag inte förstör det, haha!
men i alla fall, här kommer en före och efter bild:

vad tycker ni? kommentera gäärna!

imorgon tidigt åker jag till Sorö :) tar bussen hemifrån redan innan 10! landar med tåget i Sorö 12.14!
på lördag åker vi till Skanderborg, ska bli jätteroligt :D
jag kommer hem från DK på måndagkväll! kommer kanske någon uppdatering därifrån.

jag borde sova eftersom jag ska upp tiiidigt imorgon! men jag har knappt packat, haha.. sån är jag helt enkelt!

godnatt och dröm sött! <3

Kommentarer
Postat av: Fia

Grattis till er gumman <3 Ditt hår är superfint men allt klär en skönhet som man säger ;) Ta de vääääldigt försiktigt i skanderborg nu när jag inte är med och sinkar dig :) Vill gärna ha dig hel när du kommer hem! puss gumman

2010-02-26 @ 01:06:01
URL: http://fiij.blogg.se/
Postat av: lovisa

ser riktigt bra ut carro :D <3

2010-02-26 @ 09:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0