22 februari 2010

jag ær superførkyld! inte alls kul :(

i lørdags-morse gick jag och ælsklingen upp från sængen nær klockan var 09.30! lite innan 11.00 satt vi i bilen påvæg mot Skanderborg :) var framme lite innan 13.00 och installerade oss i vårt lilla søta rum som vi skulle dela med Sofie och Bjørn! :) vi møttes med andra ord Malmø-bmxarna dær denna gången istæller før att dom hæmtade oss hær i Sorø!
nær vi kom fram blev det pastasallad som pappa gjort och tagit med :D och lite efter 14.30 var vi ombytta och klara och åkte till bmx-hallen!
dær var inte lika kallt som førra gången, men det var knappt minusgrader denna gången så det ær ju en førklaring :) dock var det kallade igår (søndag), då det var typ -5 grader. men træningen dær gick bra :D man blir ju snabbt ringrostig och sist man cyklade på bmxcykeln var ju førra gången vi var dær, dvs en måndag sedan!
men det var skoj :D vi stannade kvar och cyklade ænda tills klockan var 21.00 på lørdagkvællen :)
igår cyklade vi från kl 09.00 till 12.00 ! en riktigt bra helg førutom att man blivit førkyld!
børjade kænna av det liiite i fredagskvæll, att det skulle komma liksom! i lørdags hade jag lite ont i halsen nær jag vaknade och igår var det værre. idag ær det dock ænnu værre!
søta lilla Sofie som smittat mig antar jag :P men snæll som hon var fick jag lite Khan Jang av henne ju! det ær så himla æckligt ;)

Theis ær på jobbet. jag vaknade imorse nær hans alarm ringde kl. 05.30 och jag føljde med honom in før att jag behøvde kissa! !gick sedan ut och la mig igen och vaknade vid halv 11 av att jag hostade som fan! :P førkylningen ær som sagt værre idag!

som jag skrev till Theis precis i ett sms :
mitt huvud håller på att sprængas, min næsa ær niagarafallet av snor och min hals kliar och gør ont :( slemmig ær den också!

haha, det ær ungefær så det ligger till! mysigt va?

på torsdag ska jag nog fixa mitt hår :D eller, bæstaste Sofie ska såklart fixa det! får se hur det blir, men det blir i alla fall svart, och kanske med blonda och røda slingor eller något :) ganska sugen på det !
hon skulle kolla upp priset typ och någon bild på vad som kan vara snyggt :)
hur som helst så kommer hon gøra det supersnyggt :D i know that! hoppas det ær en øverkomlig pris bara :P

nu ska jag fixa mig så jag kan gå till Super Best och handla in taco-saker så vi kan laga tacos sen eftersom vi ska ut dær Theis spelar med sitt band, ikvæll! :) då hinner næmligen inte Leif (sværfar) komma hem och laga mat innan vi ska åka.

puss på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0