12 februari 2010

arh, det är hjärtan hit och dit överallt, på alla hemsidor och i tidningar :P jag ska i alla fall fira alla hjärtans dag med Ben and Jerry glass! haha :) kan ju inte träffa älskligen så någon måste jag ju fira den med, ganska tragiskt :P

uppdaterar mest för Sofies skull ;D för hon höll på och spy av bilden när jag hade näseblod varje gång hon scrollar ner! hahaha du är söt <3

börjar jobba kl 15.00 idag, har stängning i kassan. håller på och sminka mig nu! varit och tränat med Vivi imorse, på gymmet :) hon kom och hämtade mig vid 10 tiden!
imorgon blir det jobb 09.00 - 17.00 ! sedan ska jag hem och duscha och sedan sticka till Sofie :) ska äta där och kolla på melodilfestivalen, hihi!

på söndag är det som sagt alla hjärtans dag. först ska jag jobba 07.45 - 15.00 i förbutiken. sedan ska jag, Sofie, Malin och Petra till Afro Power Dance :) det blir säkert kul, hahah :D

jag saknar min älskling :'/ <3

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0