10 februari 2010

imorse gick jag upp vid 10.30! lagade mannagrynsgröt, mums, och sedan tränade jag.
hoppade in i duschen och gick upp och började sminka mig, och plötsligt fick jag näseblod, riktigt mycket!
började bara rinna helt plötsligt och jag kunde inte få stopp på det.
för ett par år sedan och även när jag var mindre hade jag näseblod jätteofta, så jag är ju van, men jag blev nästan lite rädd idag när jag inte kunde få stopp på det :P
fotade efter hur vasken såg ut! :) haaha, ser ut som jag har mördat någon!


mysigt va?

aja, kan ju säga att det blev lite stressigt när jag knappt sminkat mig något och inte torkat håret eller någonting, och detta hände typ 40 min innan jag skulle ut med Zingo och sedan vidare till jobbet. men jag hann :)

väl på jobbet var det väldigt lugnt. det var skönt faktiskt :) hann med allt i god tid och gick till och med 30 min tidigare eftersom jag färdig med allt. kändes ju ganska onödigt att stanna kvar och bara stå och glo?!

imorgon jobbar jag samma tid som idag, 14.45 - 20.00! sedan kommer pappa och hämtar mig på jobbet och så sticker vi direkt och gymmar :D
på fredag jobbar jag 15.00 - 22.15, och innan det blir det gym på förmiddagen med Vivi :* <3

hmmm, vad kan man mer skriva? något intressant ni vill veta? :)

pusss

Kommentarer
Postat av: eliteemelie

Du och ditt nerblodande!

Kommer ihåg när du sovit hos mig och vi sätter och vi frukostbordet och ska äta frukost så bara får du näsblod rakt ner i flingorna, och det var då du hade det SJUKT länge typ 2 timmar eller något.

Minnesvärt hahaha;)

2010-02-11 @ 20:13:59
URL: http://eliteemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0