1 februari 2010

uppdatering;

då har man varit på body pump ikväll :) det var trevligt, och JOBBIGT! men det är så det ska vara :D
har bestämt att vi ska på body balance och det blir säkert också skitjobbigt :D

inget mer och skriva! puss

______________________________________________________________

jamen då var det ju ny månad! :)

sov till typ 11.30 idag, riktigt skönt alltså! sedan gick jag ner och åt frukost, spelade lite mario och sedan ut med Zingo. vi skulle kasta boll men redan efter första kastet blev vi av med bollen?! helt puts väck var den alltså..
Zingo sprang där i den djupa snön, skuttade fram och tillbaka och letade efter den, men nej, hittade den inte. haha, tillslut gick vi vidare och Zingo var ledsen, hans favvis-boll är borta :( förhoppningsvis hittar vi den när snön töar bort, OM DEN NU NÅGONSIN KOMMER GÖRA DET !!!! :P
sen när vi kom in satte jag mig på konditionscykeln och körde ett pass på den, och spelade sedan mario igen, haha.

fick reda på att ledaren till body combaten är sjuk och kan inte komma idag :( så det blir inget av det, men vi ska träna body pump istället typ :) första gången för alla tror jag, så då slipper man skämma ut sig! haha.
Sofie kommer och hämtar mig efter hon varit hemma från jobbet och hämtat träningskläderna :)

imorgon ska jag leka fotograf och Sofie ska vara min modell. ska ut och fota henne i snön :) spännande! får hoppas att jag och kameran kommer överens!

pusssss, uppdaterar kanske efter body pump'en ikäll :) <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0