lovely

alltså fan vad jag är bra på att snooza! klockan ringde 08.30 och snoozade till 09.30, haha :D
gick upp och åt frukost och sedan när klockan var 10.00 försökte jag hitta live från youth olympic games i Singapore. jag hittade det, men det verkade inte som att bmxen sändes live :( det var ju det jag ville se!

stack ut och körde sprinter. tog med mig Zingomannen ut också och satte han vid en lycktstolpe där jag körde. han var ganska nöjd, bättre än att vara inne själv i alla fall! :) dom 3 sista sprinterna jag körde släppte jag han lös istället, och så sprang han efter mig. hihi, lite motion för hans del också!


här har vi min bebis Zingo :) han gillar mina glasögon skarpt, eller vad tror ni? haha

nu har jag duschat och sminkar mig. börjar jobba kl 14.45! skönt pass, slutar kl 20.00 redan :)
då får jag nog ta och packa inför helgen. åker till Hallstavik på Svenska Cupen 5 & 6 imorgon direkt efter jobb.
lär alltså inte hinna packa imorgon..

fick hem mitt telia-simkort idag. undrar bara när jag ska få telefonen eftersom mitt abonnemangsbyte görs på måndagmorgon.. hmmmm!
väntar fortfarande på att Telia ska ringa. hoppas dom ringer innan jag börjar jobba!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie jönhede

då missar du winnerbäck på söndag? :(:(:(:

2010-08-19 @ 13:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0