iphone 4?

idag har jag inte gjort så mycket.
vaknade av att pappa ringde och väckte mig och sa att han ville ha skjuss in till sjukhuset.
han skulle lämna några papper som han fick på sjukhuset i Norge.
så jag hämtade honom vid 10.50 och så körde vi dit. jag satt och väntade i bilen i ca 45 min! tråkigt.
när vi kom tillbaka till firman frågade dom mig om jag ville följa med ut till kyrkogården för att dom hade fått ett "akut samtal" om att en sten behövde flyttas, och pappa kan ju inte riktigt lyfta. och dom 2 andra på firman är sjuka och hemma! så jag ställde upp. tog inte så lång tid :) körde hem direkt därifrån.

när jag kom hem tränade jag lite starter här utanför. 30 st ;P haha
efter det duschade jag av mig och körde sedan till Mobilia för att kolla upp Iphone 4 i teliabutiken.
jag är såååå sugen på den!
sedan när jag skulle hem passade det med att jag kunde hämta pappa så slapp Rickard på hans jobb köra hem honom!

lagade pannkakor innan pappa skulle upp till banan.
sedan kom morfar hit en stund, men mamma jobbade över så han missade henne.
vid 20 tiden bytte jag om och körde lite sprinter :)

imorgon hoppas jag på åka till mobilia igen och köpa Iphone 4!!! är dock inte säker på att dom har den inne, den är ju ganska eftertraktad, haha.
på kvällen blir det träning på banan. wuuuhu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0