hjärnan har lagt av

jag är så jäkla trött i huvudet. förstår inte ens varför jag sitter här?
har precis kommit hem från jobbet efter att ha inventerat där sedan kl 14.00.
har räknat och räknat, och knappat lite. fyfan vad slut man blir! dom 2 sista timmarna var huvudräkningen inte på topp längre. jag är inte bra på huvudräkning över huvud taget, och efter ett antal timmar med olika siffror i huvudet, är den inte bättre. haha!
har inventerat fisken, bageriet, mejeriet osv, dvs kallt kallt kallt. jag har frusit hela dagen. och nu börjar mina händer och fötter tina upp känner jag, det sticker och bränner!
men men, äntligen är jag hemma. ska strax sova under mitt varma täcke <3

imorgon blir det jobb igen, 14.45 - 20.00!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0