hallstavik

var ju i hallstavik i helgen. älsklingen min är fortfarande kvar här och kommer stanna tills fredag då vi åker till honom och sen hadsund, landspokalen 7 & 8, i helgen.
han ska jobba nu fram till fredag på pappas jobb! :) han har ju blivit utlärd nu nämligen, och fick tyvärr inte behålla jobbet där han gick som lärling pga brits på arbete.. :(

jag körde med herrar 17+ i helgen.. och det gick väl sådär! många gamla eliter från förr var med, och fortfarande duktiga! så mot dom hade man ju ingen chans.
blev 7a på lördagen och 8a på söndagen, haha!
älsklingen körde bra :) han blev 2a båda dagarna! <3 Martin gick tyvärr inte till a-final någon av dagarna, krash och lite så, utan blev 2a i b-finalen på lördagen och vann den på söndagen.

lite fler bilder från Summer Race:









min iphone har inte kommit ännu, jag väntar och väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0