ullared

jag och mamma hämtade Sofie i Åkarp klockan 8 imorse och så började trippen till Ullared. var framme vid 10-tiden och började gå i dom butikerna utanför, förutom sko-boo och väskaffären och bräckboden. det tog vi senare.
var färdiga där snabbt och så gick vi in på självaste Gekås, alltså det stora varuhuset om ni inte fattar det.. haha!
gick direkt bort till dam-kläderna för att jag och Sofie ville kolla om där fanns adidaströjor! och det fanns där :)
blev en del shopping!
allt från kläder till plattång, och från choklad-fondue till väskor! helt galet.
när vi kommit lite mer än halvvägs, så tog vi oss mot kassorna och betalde och gick ut med påsarna i bilen!
vi var nämligen inte riktigt säkra på hur mycket vi hade plockat på oss för. vid det laget hade jag för ca 3500 kr!
på vägen in tog vi sko-boo, väskaffären och bräckboden! det tog inte så lång tid. sedan gick vi in på Gekås igen.
började där vi slutade. var färdiga ca 18.00! så allt i allt tog det 8 timmar med shopping, + 4 timmar för resorna dit och hem. alltså, 2 h dit och 2 h hem. som ni nog förstår är jag TRÖTT, ont i fötterna också. det har varit en lång dag, men en bra dag!
tack för en underbar dag, Sofie och mamma! <3

igår kom Vivi hit vid ca 11-tiden. vi satt ute i trädgården i det fina fina vårvädert enda tills klockan var 16.00!
helt underbart var det. mycket snack blev det :) väldigt trevligt måste jag säga. får göra det snart igen gumman! <3
vid 16.30 åkte jag och papsen till gymmet och tränade! efter det hem och så åt jag lite grann och stack sedan hem till Sofie :) hon målade klart i hennes kök, supercoolt !! sedan sjöng vi singstar såklart!

jobb imorgon, 14.45 - 20.00!
innan det blir det sprinter och efter det blir det nog bmxbanan och träna lite i dom nya asfaltskurverna :D

puss


Kommentarer
Postat av: Vivi

Låter som ni hade en riktigt härlig dag på Gekås! :D Hoppas att din plattång är bra ;). Ja, vi får absolut har fler sådan härliga dagar :D Nästa gång sitter vi forhoppningsvis i shorts! <3

2010-04-14 @ 12:42:53
URL: http://missveronicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0