trött efter jobb

jobbade 09.00 - 17.00 idag! stressigt, som alltid i fisken på lördagar. inte alltid för att där är så jättemycket kunder, utan för att där är så mycket att göra! jobbade "bara" över typ 20 min idag. så det har ju varit värre!

när jag kom hem från jobbet la jag mig i soffan, och somnade.. så himla trött var jag!
vaknade kl 18.30 då mamma var färdig med maten, tacos med kebabkött blev det!
sedan tittade jag och mamma på wipeout reprisen, haha.

nu sitter jag här och tråkar, trött som en gris! men jag kan ju inte sova redan.
imorgon blir det jobb igen, fast bara till kl 13 :) skönt.
sedan ska jag snabbt hem och äta bara och sedan ska jag upp till bmxbanan. mina kära kusiner/kusinbarn kommer dit och ska cykla, och senare när Sofie slutat jobb så kommer hon också <3

vet inte vad jag ska göra imorgon kväll. bara ta det lugnt antar jag!

på måndag har jag tid hos synoptik. ska dit och göra en undersökning för linser. ska ju prova det! hade varit bra att ha när jag tränar/tävlar.. i alla fall tävlar eftersom då går jag hela dagen utan glasses! inte kul för huvudet mitt.

på tisdag ska jag och Sofie umgås. hon ska klippa min lugg, det behövs! måste snart färga om mina slingor också.. IGEN! :P dom rosa är riktigt fula och bleka, jag tvättar håret för mycket antar jag. men så blir det när man tränar typ varje dag, jag kan ju inte gå runt med svettigt hår.. haha!
det blir det nog en tur in till stan eller entré på tisdag med Sofie också ;) trots min shopping igår.. kan inte få nog! måste börja SPARA pengar.. :o inte alls bra på det!




bjuder på en ego-bild!

tack för mig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0