trött caroline

kom hem sent från Sofie igår, eller ja.. typ 00!
så det blev aldrig att jag uppdaterade, gick och la mig direkt typ.

jag hämtade henne på salongen och så körde vi direkt till Hornbach där vi bl.a köpte krukor, jord, och målarfärg!
hon ska måla om i sitt kök, turkost och vitt! kommer bli riktigt snyggt, det är jag övertygad om.
körde hem sen och så började vi mecka lite där hemma. flyttade ut en hylla i förrådet, byggde ihop en byrå och planterade blommor i krukorna som vi köpte :)
sedan framåt kvällen sjöng vi singstar och spelade lite guitar hero! trevligt <3
lite i 00 körde jag hem, skulle ju jobba idag.

vaknade imorse 06.59 och fick för mig att jag skulle upp, men det var lite väl tidigt ! började ju jobba kl 10.00. så jag gick och la mig igen! haha
ganska seg dag på jobbet idag. stod i maxiköket och gjorde fruktsallad med ingefära som jag bjöd på!
men det är ganska lugnt att stå i maxiköket, första gången där för mig idag. 
när jag slutade 18.00 skyndade jag mig hem och bytte om till bmxkläder och så körde mamma mig upp till banan!

imorgon blir det jobb igen, 14.00 - 20.00! sedan ska jag skynda mig hem och sen sticka hem till Sofie <3 
hennes kompis Erika kommer dit också. blir nog nice.

pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0