shopping och myskväll

det har varit en bra dag idag, trots ryggont och mensvärk! jag har spenderat nästan hela dagen tillsammans med min underbara mamma!

vid 14.30 kom hon hem från jobbet och så körde vi iväg direkt till burlöv center så att inte Zingo skulle bli ledsen om han såg mamma och sedan att vi åkte direkt. så hon gick aldrig in ens, haha!
det var egentligen bara meningen att jag skulle kolla efter en klänning, typ sommarklänning, MEN det blev som vanligt liiite mer än planerat. fick allt med mig några påsar hem!
1 klänning, 1 par skor (typ ballerina), 4 st linnen, 1 par jeans och en present till Theis.
vi gick såklart även in till underbaraste Sofie och hälsade på henne och Susann ;D sedan gick vi och köpte korv, och när vi var färdiga med shoppningen så gick vi in på coop och köpte räkor och oboy! nej, vi skulle såklart inte ha oboy till räkorna men vi hade helt enkel ingen hemma och det är ett måste på morgonen ;)
när vi kom hem la vi räkorna till att tina, och sedan blev det mat, bara jag och mamma :)
pappa är på lan... jaa ni läste rätt! hahaha, och Martin var ute på äventyr som vanligt.
sedan tittade vi på så ska det låta, lite hemtrevligt ju.

har precis varit ute en runda med Zingo, jag & mamma alltså. och just nu tittar vi på film som går på tv, Blodspår!

imorgon blir det jobb, 09.00 - 17.00! hoppas inte jag har ont i ryggen och mensvärk då :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0