nyasfalterade kurvor

har varit uppe på bmxbanan och tränat med pappa ikväll.
det asfalterades i 2:a och 3:e kurvan i måndags, det blev riktigt nice! snabbt går det :D
det är riktigt skönt att kunna cykla bmx på riktigt igen. ingen snö eller sunkig bana som hindrar en!
helt perfekt väder att träna i idag också. i stort sett helt vindstilla!

håller på att med packa inför helgen nu också. åker ju imorgon efter jobbet och då hinner jag inte packa.
kommer ha mycket packning på tåget. cykel, hjälm + en stooor väska där alla bmxkläder osv. ska få plats + mina vanliga kläder. hur ska det gå till? aja, det återstår att se.

ni får ha en underbart fin helg. antar att det inte blir mer uppdatering innan jag åker, och inte där heller!
stannar även hos Theis lite längre så jag kommer hem på måndagkväll! <3

pusss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0