jobb

har som sagt jobbat idag. 14.15 - 20.00!
när jag satt på lunch såg jag att det snöade/regnade.. AAARGH! orkar inte med detta pissvädert.
det har ju varit fint i någon vecka nu, varför kan det inte fortsätta?
det ska ju vara sommar snart, det är förfan snart slutet av april!
ja jag måste erkänna att jag börjar bli lite otålig :P

imorgon ska jag ju nog träffa Vivi under dagen :) sen på kvällen ska jag till bmxbanan och träna med pappa, om det inte regnar förstås, såfall ska vi till gymmet istället!

sitter och väntar på att kunna lägga upp en video här på bloggen.
finalen från i söndags när jag vinner :) vann på lördagen också ju men den videon är inte så bra filmad, väldigt inzoomad eftersom min kära svärfar inte riktigt hade lärt sig kameran då. haha!
jag lägger upp den här senare idag(inatt) eller imorgon!

blä, Theis kommer inte hit i helgen! saknar han redan som ett mongo, och det blir inte bättre när jag måste vänta enda tills NÄSTA torsdag eller fredag för att få träffa honom :'( depp depp

hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0