hemma hos ælsklingen!

fyfan vad Theis internet ær segt. men det ær vældigt konstigt, det ær bara hær nere i Theis lilla hytt.. inte inne hos hans pappa! det måste vara något som går vældigt tokigt på vægen.
det tog ungefær 1 minut från att jag tryckte på "nytt inlägg" tills att jag kom hit och kunde skriva. galet ! och mellan det fick jag trycka på uppdatera också før att det øverhuvudtaget skulle hænda någonting.
snacka om att bli trøtt på det. førsøker sitta och titta på olika videoklipp, youtube osv.. men man kan se ca 5 min sedan stannar den och slutar ladda, BLÆ! vilket i-landsproblem.

hoppas på att ælsklingen kommer hem snart :) han slutar på jobbet 14.15 sedan skulle han hæmta sin mamma direkt och så skulle dom bara snabbt ut och køpa hundmat till henne (eller nej, till hennes hund førstås). så han borde snart vara hær :)

MÅSTE BERÆTTA!!!!!
igår nær jag åkte tåg till DK, nær jag satt på Øresundståget så kommer Willy dær, ja Willy från Let´s Dance alltså. jag vill inte påstå att jag føljde det programmet men såg det någon enstaka gång med mamma & pappa nær jag inte hade något bættre før mig. och Willy var ju SKITCOOL! æven om han kanske inte skulle gått så långt som han gjorde?
MEN i alla fall, JAG SÅG HAN PÅ TÅGET!!! han stod 1m ifrån mig, och først nær han kom så tittade jag bara upp precis som man gør nær det kommer nytt folk nivet. kopplade inte riktigt først utan vænde blicken igen som vanligt.. sedan var det något som slog mig att jag kænde igen personen, så jag var tvungen att kolla igen, och DÅ såg jag att det var Willy. och som jag skrev till min mamma på sms "och var det inte han så var det hans dubbelgångare".. det måste ha varit han, han gick exakt lika dant som honom också, sååå kul. han stirrade tillbaka på mig (inte så konstigt eftersom jag stirrade på honom). jag ångrar att jag inte frågade om det var han. fast det ær jag sæker på att det var :D haha.. kul! aja, han gick i alla fall av tåget i Kastrup och skulle kanske flyga bort någonstans med frugan? før en tanta hade han med sig i alla fall.

imorgonbitti åker vi till Feldborg, det ær tævling dær i helgen. Landspokalen 1 & 2! ska bli riktigt roligt att testa deras helt nybyggda bana, som har tagit næstan 1 år att bygga. har testat den innan nær den inte var færdig æn, endast førsta och sista rakan kunde man cykla på då. den ær i alla fall skit cool så det ska som sagt bli kul!

førresten, i mitt førra inlægg skrev jag ju att jag førmodligen inte skulle uppdatera førræns efter helgen, men så blev ju fallet ændå eftersom Theis jobbar och då finns det liksom nada att gøra hær.

nu blir det kul att se ifall jag ens kan publicera inlægget, let´s hope!
hørs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0