haft en rolig helg

ja min helg har varit rolig. har varit i Feldborg (i Danmark) och tævlat de 2 førsta deltævlingarna av Landspokalen, typ danska cupen kan man kalla den. banan ær helt ny dessutom, ganska teknisk men rolig.
i lørdags blåste det RIKTIGT MYCKET hela dagen, sidovind!!! inte alls kul dock :( men igår (søndag) var det mycket bættre væder :) jag ær vældigt nøjd med mina race i helgen faktiskt!
vann finalen bægge dagarna, och igår vann jag dessutom alla kvalheat också! riktigt skoj! :D så jag fick ju lite prispengar med mig hem också, 1400 DKK!

jag åker hem ikvæll :'( och sen kommer inte jag och min ælskling ses på 2 jævla veckor, før dom ska ha teamsamling næsta helg och jag kan tyværr inte vara med eftersom jag ska jobba :( hatar att jobba på helgen, ÅNGEST!

ska snart hem till Joy och dricka lite te tills Theis kommer hem. då ska vi gå och køpa saker till tacos och så ska vi laga det idag, mums! hoppas på lite mys ikvæll också innan jag tar tåget.

imorgon blir det jobb, 14.15 - 20.00! innan dess blir det kanske træning på banan med søtaste Sofie! hoppas det eftersom jag missar træningen på banan på kvællen med tanke på att jag jobbar..

ha det bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0