ensam igen

nu har min älskade åkt hem. eller jaa, för 1 timme sedan! hatar det, hatar söndagkvällar. för det är oftast då vi "skiljs åt".. men vi ses på fredag älskling!!! <3

har haft en mysig helg.
var ju hemma hos Sofie i fredags <3 alltid lika roligt, är så glad att jag har henne :)
inatt körde jag och Theis mamma och pappas vänner hem till dom Limhamn, var hemma igen lite innan 01. sedan gick vi och la oss direkt typ, trötta som vi var. vi hade ju till och med somnat i min säng innan vi skulle köra dom!
jag som skrev här att jag inte ville somna för då skulle jag bli så trött, men det hände när jag gick och la mig hos älsklingen i sängen och mös lite ;)

haha, just nu sitter en av våra katter och tittar på TV! han har suttit där och tittat så länge nu att han nästan sover. han har verkligen upptäckt TVn för det är 3 gången under denna helgen han gör det. sött

snackade i telefon med Vivi innan! vi ska träffas imorgon. hon kommer hit vid 11-tiden och så ska vi umgås lite och snacka i guess :)
sedan vid 16.00 - 16.30 tiden ska jag iväg och träna!

nu ska jag se vidare på Wallander, haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0