bra dag

min dag började kl 8 imorse med att alarmet ringde. låg och drog mig lite och ville verkligen inte gå upp, men till slut tog jag mig själv i örat och drog upp mig ur sängen.. hur det nu skulle kunna funka?! haha
gick ner och åt något litet till frukost och sedan hoppade jag (inte så högt) in i duschen.
när klockan var 10.00 var jag borta hos Sofie och knackade på hennes dörr, hon hade precis vaknat nästan. när jag ringde innan jag körde låg hon fortfarande i sängen, hihi tröttis!
klockan halv 11 körde vi till entré för SHOPPING! och när vi två är ute och shoppar blir det ofta alldeles för mycket, haha. men det är kul!
när klockan var 14.00 eller något körde vi hem till Sofie. gick bort till hennes föräldrar och hämtade lille Nellepelle och sedan hem till henne. åt vår goda maräng som vi köpt på entré! mums
idag handlade jag; 3 linnen, 2 par shorts, 1 bikini, 1 par skor, 1 nagellack, 1 eyeliner, 1 CD-skiva! ja det var nog allt.
gött med lite shorts nu till sommaren! behövs en liten uppdatering i garderoben :)
Sofie shoppade också loss en hel del, hihi!
efter att vi kommit hem till henne och ätit maräng sjöng vi singstar :) det låter inte vackert men det är väldigt kul!
sedan lite efter 16-tiden var det dags för mig att köra hem och äta och sedan kl 18.00 var det bmxträning.

det var riktigt bra träning idag :) hårt och svettigt, precis som det ska vara!
Martin och Rickard höll i träningen, blev lite blandat. kurvor, starter, teknik på olika raker, fullt till andra kurvan (från starten) och jaa lite sånt smått och gott. sedan avslutade vi med att köra hela banan baklänges, i uppförsbacke. när man kom upp på startkullen var det spagetti i benen, haha!
sen blev det lite stretching för en gång skull!!

imorgon blir det jobb! slutar kl 22 :( traaaadigt, men bra med pengar, då kan man shoppa lite till, haha!!

förresten, jag filmade Nelle idag när han hoppar runt i Sofies säng, ska ladda upp film !
han ser så rolig ut när han hoppar upp i sängen, för när han kommer upp så studsar han som en känguru! haha, ni ska få se..

(kolla speciellt i slutet när Sofie jagar honom upp i sängen, vilket skutt han får till! det var det jag ville få med på film, haha)




här har vi en bild på sötnosen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0