9 september 2009

ja ni folket, idag är det ett roligt datum. 09-09-09 ! :) haha jätteroligt va?!

idag jobbade jag stängning, slutade alltså 22.15! jag blev upplärd i förbutiken idag, och det fick väl bra får jag erkänna. ganska rörigt i början med alla spel och så, och alla olika cigarettmärken/sorter och samma med snus.. hahaha, men det tror jag man lär sig väldigt snabbt :) hoppas det i alla fall. jag frågade Ida (som jag blev upplärd av) hur länge man har någon hos en, och hon sa "jag blev upplärd 1 ½ dag och sedan stod jag själv".. vilket man oftast gör i förbutiken. ibland är där dock 2 st! meen, själv redan?! på fredag ska jag stå där igen, och då kommer jag vara själv?! shiiiit.. aja.. finns ju telefoner så man kan ringa till någon annan personal ifall det blir problem..
det är riktigt många saker man ska göra när man jobbar stängning i förbutiken, så jag var tvungen att skriva upp på en lapp! haha ;D när det är öppning är det nog inte så värst mycket, inte som jag förstod det i alla fall. jobbar öppning  på fredag. 07.45 - 14.00 !
imorgon jobbar jag 15.30 - 19.00 i kassan :) 


                          

usch, jag börjar få lite huvudvärt :/ hate it!
men det är väl som älsklingen säger.. jag dricker för lite! :(

erhm, vad ska jag nu skriva?!
finns inte så mycket att skriva idag känns det som.. det brukar annars bara komma i fingrarna liksom, men inte nu.

hoppas på att kunna träna på bmxbanan imorgon efter jobbet! missar ju alla träningar nu när jag jobbar känns det som.. arh :(

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0