7 september 2009

ohyes, idag gick jag upp tidigt tidigt tidigt. 04.30 rinde mitt alarm och jag snoozade inte ens en enda gång, vilket jag brukar.. i typ en halvtimme! haha. och jag var faktiskt inte så trött som jag trodde/borde vara (eftersom jag gick upp halv 5). inte förrän nu efter jobbet är jag trött, usch ja.
började som sagt att jobba kl 06 idag, och slutade 15! har varit på golvet för första dagen idag, packat upp varor :) det är faktiskt helt ok, tiden går sjukt snabbt när man gör det, helt plötsligt är klocan 09 ! :O and that´s niiiice!

jag ska jobba hela veckan. skrev upp mig på en extratid idag (wuhu, för första gången). hade redan "fasta" tider idag, imorgon, onsdag och fredag. och så blev det torsdag också, i kassan, kl 15.30 - 19.00. så det är ett lagom "långt/kort" pass. och det är lite pengar, vilket jag vill ha.
längtar tills lönen kommer, money money!

skönt att man har vilodag från träningen idag (eftersom det har varit tävling i helgen). hade fan aldrig pallat träna idag, sitter nästan och sover i stolen, och jag snackar med Theis på skype, och säger inte så mycket.. för att jag halvsover? haha!
aja, det får han stå ut med

jag saknar min Theis! trots att vi träffades senast igår.. hihi! men men, ses på fredag igen :) <

någon som vet hur man flyttar och ändrar färg på datumet och tiden som kommer ovanför varje inlägg jag skriver? alltså, det som visar när man uppdaterat osv.. :S
jag fattar inte hur det har kommit dit, kan inte hitta det?! :S har verkligen letat igenom kodmallarna :

aja, nu orkar jag faktiskt inte skriva mer!
är som sagt väldigt trött (mest för att gnälla lite till).
så NI får ha det bra, och sköta om er så gott ni kan

puss puss


Kommentarer
Postat av: eliteemelie

Pengar,pengar, pengar HEJA OB!!

HAHA alltså att du får OB då inte tampongerna.

2009-09-08 @ 22:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0