6 september 2009

jaja, jag får väl uppdatera då! men det blir bara ett ganska kort och snabbt inlägg, för jag måste snart sova! börjar jobba kl 06.00 imorgon, FYFAN vad tidigt ! :/ men men, det är pengar. och jag är superglad över att jag har fått jobb!
imorgon ska jag bli "upplärd" på golvet :)

jag får väl berätta lite om helgen antar jag?!
det var ju Copenhagen-Malmoe Race, och ja ni hör ju själv på namnet var det var någonstans, i Malmö igår (lördag) och Köpenhamn idag. vädert denna helgen har ju inte varit helt lysande. regn, regn, regn, i byar hela tiden! fan vad jag hatar regn, speciellt när det är tävling! blir helt tråkigt att cykla :(
men i alla fall. för mig gick det väl helt OK! igår blev jag 3:a och idag 4:a, så jag blev 3:a totalt efter helgen, det som räknas. så det blev 190 euro till mig, ja tack! :)
Theis blev 5:a igår och 5:a idag, och det blev en 5:e plats totalt för helgen. och han fick 65 euro! super!
Martin vann igår, supersnyggt kört. och idag spann han på grinden i finalen och blev 5:a :/ så han blev "bara" 2:a totalt efter helgen.. men vafan, bra ändå! och pappa körde med dom unga grapparna, (men 17+), det öppnades ingen klass i 40+ ! haha. men han tyckte nog det var kul ändå. han kom till B-final bägge dagarna!

Theis åkte hem för 20 min sedan, vilket alltid är lika tråkigt :( det blir så himla tomt, usch! men så fick det bli, med tanke på att jag snart ska gå och lägga mig.. är det tänkt i alla fall!
jag älskar dig, Theis! <3

godnatt och dröm sött, när den tid kommer för er.
väldigt snart för mig i alla fall!
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0