29 september 2009

sorry att jag inte har fått skrivit här på ett par dagar. men jag har varit i Danmark och har helt enkelt inte haft tid ;D

i lördags morse så åkte jag, Theis och Leif (Theis pappa) till Varde där det skulle vara Danska Mästerskapen under söndagen. eftersom jag inte har en dansk licens och är medlem i en dansk klubb deltog jag inte.
Theis blev nr. 6 :) bra kört trots att han kunnat mycket bättre.
när tävlingen var slut körde vi hem.
skulle ta tåget kl 21.01 från Sorö men det var lite försenat och kom ca 21.10! och sedan när jag kom till var det försenat med ca 40 min. så jag hade missat det tåget jag brukar byta till, + nästa också.
jag var inte hemma förräns kl 23.30! och så skulle jag upp kl 04.30, för att jobba 06.00!
tidigt på morgonen när jag var uppe, kom mamma och pappa hem från Kreta :) trevligt. skönt att slippa städa och laga mat. hahaha!

har börjat 06.00 både idag och igår. så himla trött! jag sov ca 1 ½ efter jobbet idag ;) ska bli skönt att börja jobba kl 12.00 imorgon ;) ska sitta i kassan. 12.00 - 19.00! helt OK pass.

på torsdagmorgon tar jag tåget in till Köpenhamn och tar sedan mig en 5 minuters (om ens det?) liten tripp till Rådhusplatsen där det ska vara BMXuppvisning tors-lör! fett öööös. så får man kanske se Barack Obama och Oprah Winfrey för dom kommer! ;D jiiiiha! dom ska bl.a ha möte om var OS ska hållas 2016! ;D så det ska eller håller på att byggas en bmxbana på Rådhusplatsen.

fick min lön den 25:e. blev bara för en dag (31 augusti). eftersom jag är timantälld så får man för månaden innan, eller vad det var.. och jag började den 31, så det var det enda jag fick :P haha.. 950 kr. dock ganska OK för endast 6 timmar typ. längtar tills nästa lön, blir desto mer stålar då :) får man väl hoppas i alla fall.. haha

usch, idag har det varit ruggigt kallt! :( vill inte ha vinter, vill ha sommar!

imorgon efter att jag har kommit hem från jobbet kommer Sofie och ska klippa mig och färga mitt hår, gytt !!!!! :D äntligen. behövs verkligen lite färg, helt sjukt fult nu med utväxt och slitet ! :P
så det blir nog bra.

puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0