24 september 2009

skulle man skriva lite? jag har ændå inget bættre før mig.

inatt kom Joy (Theis mamma) hit. jag tænker inte berætta varfør, men hon behøver i alla fall all kærlek och omtanke just nu! <3 bæsta sværmor.

jag gick upp samtidigt som Theis imorse (05.45), och føljde med in och gjorde Joy sællskap.
vi drack ett par koppar te och snackade om allt som hænt!
nær klockan var ca 08.30 och vi suttit och snackat i ett par timmar så kørde jag henne ut till Greven (deras væn) och så fick hon låna en bil av honom m.m! han ær verkligen till stor hjælp. sedan kørde vi hem, i vars en bil !
hon skulle førsøka sova lite innan hon skulle bege sig till Jylland igen, men det blev inte en minuts sømn! men nu, før ca 1 timme sedan, kørde hon till Helene (Theis brors sambo, alltså Joys sværdotter). ængel som Helene ær, stæller hon upp och føljer med henne hem och hjælper henne lite genom saker osv, lite som ska ordnas och så!
Joy, du ær værldens bæsta sværmor! <3

Theis kommer hem från jobbet om ca 1 timme, och jag LÆNGTAR :)
ikvæll, eller lite øver klockan 17, ska vi køra till Køge och træna dær ikvæll. blir sækert nice :)

vi åker inte till Varde førræns på lørdagmorgon, så det blir en myskvæll imorgon <3 YES!

skriver kanske imorgon, om ni har tur ;)
pussspusss på er, kæra læsare!
om jag har någon?!

Kommentarer
Postat av: sofie

kommer ni till mandagsrace i köpenhamn på måndag? =)

2009-09-26 @ 16:33:22
Postat av: Vivian

Jag läser ;D

2009-09-27 @ 14:54:51
URL: http://missveronicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0