23 september 2009

fick aldrig skrivit igår.
men igår var det pappas födelsedag! den dagen tillbringade han och mamma på Kreta :) bara några dagar tills dom kommer hem :P

kattens ben är tyvärr inte så mycket bättre :( han kan fortfarande inte använda det.. men han kan kissa själv, vilket är positivt.
Carina har honom där hemma fortfarande eftersom hon är ledig och så. så hon har honom tills söndag! då ska hon och Christer åka till Turkiet. haha!

idag har jag varit jätteduktig! 
jag har dammsugat här uppe, städat båda toaletterna, städat husbilken (torkat av och dammsugat) så den är färdig att köras bort.
nu ska jag bara packa, för redan idag åker jag till Theis har jag bestämt mig för :) 
har lagt ut och köpt One Tree Hill säsong 2, så vi ska väl se den mest hela helgen.. haha! skit bra.
på fredag åker vi till Varde, på Jylland. där är det som sagt danska mästerskapen, jag ska bara vara kamerakvinna, och Theis personliga coach. haha!
tar bussen till centralen 15.13, och räkar med att vara i Sorö ganska exakt 18.07! ;) blir lång resa när man först ska ta bussen in till ventralen och sedan tåget därifrån :/ blääää! 

sköt om er! :)
pusss.

Kommentarer
Postat av: Daniella

Ha så mysig och hoppas att det går bra för Theis:) puss..

2009-09-24 @ 09:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0